ΝΤΑΧΑΟΥ 2026
Η αποστολή ξεκίνησε την Τέταρτη 3-6 λ-2026 από τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα,όπου τα μέλη της μοτοπορείας 50 μοτοσυκλετιστες από όλη την Ελλάδα ,έλαβαν την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη.
Με προσευχή και συγκίνηση, οι συμμετέχοντες αναχώρησαν έχοντας ως σκοπό να μεταφέρουν το μήνυμα της μνήμης, της ειρήνης και του σεβασμού προς τους νεκρούς.
Διασχίζοντας την Ιταλία και Αυστρία οι μοτοσυκλετιστες έφτασαν στο Μόναχο
Ιδιαίτερα φορτισμένη ήταν η τέλεση του τρισαγίου και του μνημοσύνου στο παρεκκλήσι του χώρου, όπου οι παρευρισκόμενοι προσευχήθηκαν για την ανάπαυση των ψυχών των θυμάτων.
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων και λουλουδιών στο μνημείο, ως ελάχιστος φόρος τιμής σε όσους έχασαν τη ζωή τους από τη βαρβαρότητα του ναζισμού.
Κατά την περιήγηση στους χώρους των κρατουμένων, στους κοιτώνες και στα κρεματόρια, οι εικόνες και τα ιστορικά τεκμήρια υπενθύμισαν με τον πιο σκληρό τρόπο το μέγεθος των εγκλημάτων που διαπράχθηκαν.
Η σιωπή των επισκεπτών μαρτυρούσε τον σεβασμό και τη συγκίνηση μπροστά σε μια από τις πιο σκοτεινές σελίδες της ανθρώπινης ιστορίας.
Η «Μοτοπορεία Μνήμης DACHAU 2026» δεν αποτελεί απλώς μια επίσκεψη σε έναν ιστορικό τόπο, αλλά μια πράξη μνήμης και ευθύνης απέναντι στις επόμενες γενιές.
Η διατήρηση της ιστορικής μνήμης είναι το ισχυρότερο όπλο απέναντι στον φανατισμό, τον ρατσισμό και το μίσος. Το μήνυμα που αναδύεται από το Νταχάου παραμένει διαχρονικό: ποτέ ξανά ναζισμός, ποτέ ξανά Ολοκαύτωμα, ποτέ ξανά τέτοιες θηριωδίες εναντίον της ανθρωπότητας.
















