Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ -ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Ξεκινησαμε από τον Προμαχώνα περάσαμε στη Βουλγαρία ,με διανυκτέρευση στο Σαντανσκι και το πρωί ξεκινήσαμε για τα σύνορα .Περάσαμε από Σόφια  προς Μοντάνα,μια ωραία διαδρομή  μέσα από τον εθνικό δρυμό ,απιθανες εικονες ψηλα  δενδρα που εκρυβαν τον ουρανο ,χαραδρες με νερα  σε μαγευει η φυση και σε κανει να κανεις μια σταση για  ν απολαυσεις αυτο το απιστευτο τοπιο Συνεχισαμε για   Βιντιν και απο εδω μεσω της γεφυρας του Δουναβη και το τελωνειο περάσαμε στη Ρουμανία κάνοντας διανυκτέρευση στη Κράιοβα.Μια ομορφη πολη με πολλους πεζοδρομους και ομορφα κτιρια ,που αξιζει να περιπλανηθεις στο κεντρο να θαυμασεις την καθεδρικη εκκλησια , το παρκο και να κανεις και  μια επισκεψη στο Μουσειο.                                                       Το πρωί ξεκινήσαμε να πάμε στη Τρανσαλπινα  (DN67C).Ο διασημοτερος δρομος για οδηγους μοτοσυκλετας,ενα ορεινο περασμα  περιπου 140 χιλιομετρα στα Καρπαθια ορη ,σε υψομετρο 2150 μ.,μια φιδισια διαδρομη  μεσα σε πανεμορφη βλαστηση.Στο δρομο θα βρεις σημεια να σταματησεις για να θαυμασεις το τοπιο αλλα και για ενα προχειρο φαγητο η καφε.Κατεβαινοντας μπορεις  να δεις  τη λιμνη  vidra και το φραγμα Oasa οπου ο δρομος περναει απο πανω απο το φραγμα.Η κουραση εκανε την εμφανιση της ,σταθμος ξεκουρασης το Σιμπιου,οπου θα κανουμε την διανυκτερευση μας.Μια μικρη πανεμορφη πολη με ενα μεγαλο πεζοδρομιμενο τμημα με ομορφα χαμηλα νεοκλασικα κτιρια και πολλα καταστηματα,                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Το πρωί είχαμε να ανηφορίσουμε για το περίφημο τρανσφαγκαρασαν ,ενα περασμα περιπου στα 90 χιλιομετρα.Ξεκινησαμε  με ήλιο, ανεβαινοντας βλεπεις απο που εχεις ανεβει και σου κοβεται η ανασα, η ατμοσφαιρα περιεργη , συννεφιά διαδεχεται τον ηλιο.Η λιμνη Balea, στο ψηλοτερο σημειο καναμε μια σταση για καφε στο μαγαζι και για τις απαραιτητες φωτογραφιες.Συνεχιζοντας και  περνώντας μέσα από το τούνελ που ενώνει τις επαρχίες της Ρουμανίας αλλάξαμε μάλλον και Θεό εκεί τα καιρικά φαινόμενα άλλαξαν με αστραπές και δυνατή βροχή, κατεβαίνοντας μέσα σε καταπράσινη πλαγιά δίπλα σε ποτάμι και λίμνες φτάσαμε στο curtea όπου χρειαζόμαστε ξεκούραση για να έχουμε δυνάμεις το πρωί να επισκεφτούμε το κάστρο του δράκουλα και το Βrasov                                                              Εδώ κάναμε 2 διανυκτερεύσεις επειδή όντως αξίζει να δούμε αρκετά πράγματα,μια πολη με πανεμορφα κτιρια και ωραιους πεζοδρομους.Επόμενος σταθμός το πανέμορφο Βουκουρέστι ,πρωτευουσα της χωρας.Το γυρίσαμε με ενα ανοιχτό  τουριστικο λεωφορείο (πιστευω ο καλυτερος τροπος να δεις τα σημαντικοτερα αξιοθεατα ) και είδαμε όλα τα αξιοθέατα της πόλης.                                                                                                              Ηρθε η ωρα της επιστροφης, μεσημερακι μπήκαμε στη Βουλγαρία περάσαμε από Σταρα Ζαγορά για ενα καφε  και διανυκτέρευση στη Φιλιππούπολη, η δευτερη  μεγαλυτερη πολη της χωρας.Ομορφη που αξιζει μια βολτα στην ιστορικη  παλια πολη, με ομορφα κτιρια και λιθοστρωτα σοκακια.  Το πρωί φύγαμε για σύνορα και μπήκαμε Ελλάδα μεσω Ντριανοβο ,μια πανεμορφη διαδρομη μεσα απο δασος και τρεχουμενα νερα και φτασαμε  στο Νευροκοπι εκεί τελειωσε το βαλκανικο ταξιδι .