Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΑΛΠΕΙΣ -STELVIO PASS - DOLOMITES - GAVIA,

Ένα όνειρο,ένα ταξίδι απίστευτο ..τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο,,από Σλοβενία περάσαμε Αυστρία και από εκεί Ιταλία περνώντας; τις ιουλιανές-δολοματικες Άλπεις και τα περάσματα του Στέλιο -passo de gavia -passo santa de maura.                                                                                                                            Δάση ,δένδρα ,νερά,άγρια φύση όλα μαζί σε συνδυασμό με τη μοτοσυκλέτα σου ....νομίζω κάνεις ένα φοβερό πέρασμα που θα σου μείνει αξέχαστο !!!!!!!!!!!!!!! Διανυκτέρευση στο Μπολτσανο ..ανασύνταξη δυνάμεων ,το πρωί έχουμε να διασχίσουμε τις Άλπεις και το ονομαστό πέρασμα του stelvio.H διαδρομή φανταστική ,μετά το Μerano η φύση θα σας εντυπωσιάσει ,στη διαδρομή θα συναντήσεις,ποτάμια ,πεδιάδες και πολλά αρχοντικά και  κάστρα, όπως πάνω σ ένα βράχο το επιβλητικό  κάστρο Juval και ποιο κάτω το kastelbell και  coldrano,μπήκαμε στην τελική ευθεία για το πάσο.                                 Συνεχίζουμε ανηφορωντας  για τη κορυφή ,εικόνες πανέμορφες,ομίχλη και οι αστραπές μας κόβουν την ανάσα.Κάναμε στάση επάνω στη κορυφή για τις καθιερωμένες φωτογραφίες.  Οί απότομοι βράχοι στίς κορυφές  κάνουν τό τοπίο  άγριο καί συνάμα γοητευτικό.                                                                                                                                                                                                                                                                  Επειδή ο καιρός δε ήταν καλός καί άρχισε νά δείχνει τά δόντια του καί άρχιζε νά νυχτώνει,πήραμε τό δρόμο τής επιστροφής μέσα σε μια ωραία διαδρομή με νερά να πέφτουν ορμητικά (καταρράκτης)   από τις άγριες πλαγιές και περνώντας μέσα απ αυτές μέσω παλιών τούνελ φτάσαμε στη Santa Katerina  για διανυκτέρευση.                                                                      Και να συνεχίσουμε το πρωί  μέσω του passo Gavia ,ένα πολύ όμορφο πέρασμα, απίστευτο μέρος,μαγευτικό τοπίο, καταπληκτική διαδρομή,κατεβήκαμε μέσα από ένα στενό ασφάλτινο δρόμο μέσα σέ δάσος μέ ψηλά δένδρα  να πάμε σ ένα φανταστικό πάρκο Park  dell Adamello μετά από μια μικρή στάση συνεχίσαμε προς Βερόνα διασχίζοντας την Ανατολική πλευρα της λιμνης Γκαρντα.  2018